nybjtp

nutizie

Tecnulugia di trasfurmazioni di sacchetti tessuti è tessuti

I sacchetti di imballaggio di plastica sò fatti di polipropilene (PP) cum'è a materia prima principale, chì hè estrusa, disegnata in metallo, re-tessuta, tissuta è fatta in sacchetti di imballaggio.
U PP hè un plasticu termoindurente semi-cristallinu trasparente cù alta tenacità, boni proprietà d'insulazione, bassa assorbimentu d'acqua, alta temperatura ambientale, bassa densità relativa è alta temperatura di vetru.Hè a materia prima principale per a fabricazione di sacchetti di imballaggio.I materiali di riempimentu mudificati sò generalmente fibri di vetru, materiali di riempimentu minerali, gomma termoplastica, è simili.
U scopu di l'applicazione di i sacchetti di imballaggio di plastica hè assai largu.In questa tappa, l'applicazioni chjave di i sacchetti di imballaggio di plastica sò l'imballu esternu di i prudutti agriculi, l'imballu esternu di sacchetti di plastica tissuti, i materiali di imballaggio di l'alimentariu, l'ingegneria geologica, u trasportu turisticu di vacanze, i materiali di lotta à l'inundazioni è di emergenza, etc. tippi principali di sacchetti di imballaggio: sacchetti di imballaggio di plastica (sacchetti di imballaggio senza film), sacchetti di imballaggio di plastica composti è diversi sacchetti tessuti.U prucessu di pruduzzione di sacchetti di imballaggio di plastica hè: i sacchetti tessuti diventanu sacchetti di imballaggio dopu l'imballaggio è a stampa, u taglio laser è a cucitura.
Sicondu a macchina è l'attrezzatura utilizata, pò esse tagliata à laser è poi stampata, o stampata è dopu tagliata à laser.A macchina di cucitura automatica di taglio laser pò cuntinuà u prucessu di stampa di imballaggio, taglio laser, macchina di cucitura, etc., è pò ancu esse fatta in sacchetti di valve, sacchetti di fondu, ecc. saccu pò esse fattu.U prucessu di pruduzzione di sacchetti di imballaggi di plastica composti hè di applicà sacchetti di tessuti, pietre composite o filmi per a cunciliazione o un revestimentu cumpostu.I rotuli ottenuti o fogli è rotuli ponu esse tagliati à laser, imballati è stampati è cuciti chirurgicamente per fà sacchetti di fondu di cucitura generale.Puderanu ancu apre buchi, crimping di bordu, taglio laser, stampa di imballaggio, cucitura chirurgica è sacchetti di plastica tessuti.A foglia ottenuta pò esse incollata cù cucitura, stampa di pacchettu, taglio laser, incollatura di coperchi è saccu di pasta.Pò esse ancu saldatu, piazzatu, crimped, fattu in capanni di lignu è geotextiles non-tessuti.Flat looms pò esse pruduzzione ripetitiva o non-ripetitive è fabricazione, geotextiles non-tessuti, etc. U pannu tamburinu pò ancu esse pruduciutu ripetutamente o micca.
L'indicatori di prestazione di u prucessu di produzzione di a trafila di plastica sò principalmente divisi in quattru categorie:
1. Valore di l'indice di rendiment fisicu.Ci sò principarmenti errori unità cum'è a forza di ruttura, a forza di ruttura parente, a forza di tensione, a velocità angulare è a densità;
2. Valori indici di materiali mudificati chimicamenti organici.Hè principarmenti cumprendi a mistura di materiali mudificati, a preparazione di mischju, l'aghjunzione di u rapportu di modificatori è u rapportu di fertilizzanti composti granulari rigenerati di rifiuti;
3. Valore indice di specificazione di tolleranza dimensionale.Include principalmente u spessore di a macchina di trafilatura di plastica è a larghezza di u filu pianu.
4. Proprietà fisiche valore indice reologicu.Ci sò principarmenti u rapportu di divisione di filati, u rapportu di inflazione, u rapportu di draft è u rapportu di shrinkage;
Tecnulugia di trasfurmazioni di sacchetti ind'è u materiale di polietilene d'alta pressione hè riscaldatu da un extruder, funnutu è estrusu in modu lisu;
Press u plasticu in forma di canna in un film plasticu in forma di canna;entra per riduce a polvera soffiante è pruvucarà bolle di tubu;
U splint di lisciatura di capelli in forma d'aringa hè rinfriscatu è furmatu da l'anellu di l'aria di rinfrescante, è a trazione hè purtata in a cunversione;
U rollu di u sistema di trasmissione hè attiratu à u rollu di bobina attraversu u rullu di a cintura di trazione;
Infine, u taglio laser hè realizatu, u saccu di fodera hè pruduttu da u prucessu di fusione in caldu, è infine u fruttu hè saccu.
U polipropilene puru ùn pò micca risponde à i bisogni di e macchine di trafila di plastica, ma ancu deve aghjunghje un certu percentinu di polietilene, bicarbonate di calciu è masterbatch di culore.Agghiuncennu una piccula quantità di polietilene durante tuttu u prucessu di estrusione pò riduce a viscosità è a velocità di fusione di u flussu di materiale, migliurà a fluidità, migliurà a duttilità è a flessibilità di a macchina di trafilatura di filu di plastica è di sacchetti di imballaggio di plastica, mantene una certa forza di tensione, è migliurà u polypropylene dannu ultra-bassa temperatura.
L'additivi di polipropilene perfezionati ponu riduce a temperatura è a pressione di travagliu in ambienti di pruduzzione è trasfurmazioni.Migliurà u flussu di dati è l'aderenza, migliurà a forza di trazione.L'aghjunzione di bicarbonate di calciu pò cambià i difetti di a trasparenza completa è l'opacità.In a riduzzione di l'allungamentu, tuttu u prucessu hè dannosu per l'induzione elettrostatica in quantu hè dannusu per l'attrito, migliurà l'aderenza di l'inchiostru di stampa per l'imballaggio è stampa di loghi di marca, riducendu i costi naturali di raccolta è cuntrollu di i prudutti finiti durante u almacenamentu.


Tempu di post: 29-06-2022