nybjtp

nutizie

Tecnulugia di trasfurmazioni di sacchetti tessuti è sacchetti tessuti

Plasticasacchetti intrecciatisò fatti di polipropilene (PP) cum'è a materia prima principale, è sò fatti per estrusione, trafilatura, tessitura, maglia è fabricazione di sacchetti.
U polipropilene hè un termoplasticu trasluzente è semi-cristallinu cù alta resistenza, bon insulazione, assorbimentu d'acqua bassu, alta temperatura di termoformazione, bassa densità è alta cristalinità.Hè a materia prima principale di sacchetti tissuti.Fillers mudificati tipicamente includenu fibre di vetru, filler minerali, gomma termoplastica, è simili.

I sacchetti di plastica tessuti anu una larga gamma di applicazioni.Attualmente, i sacchetti di plastica sò usati principalmente per imballaggi di prudutti agriculi, imballaggi di sacchetti di cimentu, imballaggi alimentari, ingegneria geotecnica, trasporti turistici, materiali di cuntrollu di inundazioni, etc. I sacchetti tessuti includenu principalmente sacchetti di plastica tissuti (sacchetti tessuti senza film), tessuti di plastica composti. sacchetti e vari tessuti.U prucessu di pruduzzione di sacchetti di plastica tessuta hè u seguitu: stampa di tessitura, tagliu è cucitura in sacchetti tessuti.
Sicondu l'equipaggiu utilizatu, pò esse tagliatu prima è dopu stampatu, o stampatu è dopu tagliatu.I sarti autumàticu ponu cumplettà in modu continuu a stampa, u tagliu, a cucitura è altri prucessi, è ponu ancu esse fatte in sacchetti di valve, sacchetti di fondu, ecc.U prucessu di pruduzzione di sacchetti di plastica tissuti hè di cumpunà o mantellu di tessuti, materiali di rivestimentu è carta o film.U tubu resultanti o un pezzu di tela pò esse tagliatu, stampatu, cusitu è ​​​​fattu in un saccu di cucitura di fondu cumuni, o punched, plegatu, tagliatu, stampatu è cusitu in un saccu di cimentu, è u pezzu di tela ottenutu pò esse Cucitura, incollazione, stampa, tagliu è incolla in tasche di pezza di fondu.Pò esse ancu saldatu è rotulatu per fà tarpaulins è geotextiles.A tela liscia pò esse rivestita o senza rivestimentu per pruduce telone, geotextile, etc., è i panni cilindrichi ponu ancu esse rivestiti o senza rivestimentu per pruduce telone o geotextile, etc.
L'indicatori tecnichi di u prucessu di produzzione di filu pianu sò principalmente divisi in quattru categurie:

1. Indice di prestazione meccanica.Principalmente include forza di trazione, forza di trazione relativa, allungamentu in rottura, velocità lineale, deviazione di densità lineare;

2. Indice di mudificazione fisica è chimica.Ci sò principarmenti mudificazione di blending, ratio di blending, ratio additivu additivu funziunale, è ratio di blending di rifiuti è materiali riciclati;

3. Indice di dimensione di tolleranza.Ci sò principarmenti u gruixu di filu pianu, larghezza di filu pianu è cusì.

4. Indice reologicu fisicu.Ci sò principarmenti ratio di draft, ratio di espansione, ratio di draft è ratio di retraction;
U materiale di polietilene in u prucessu di rivestimentu di u saccu hè riscaldatu, fusu, plastificatu è estruitu stabilmente da l'extruder;
Squeeze in una film cilindrica à traversu a testa;intruduce gasu cumpressu per espansione per furmà bolle tubulari;
Aduprate un anellu di l'aire di rinfrescante per rinfriscà è forma, tirate a splint di l'aringa è plegate;
Tramite i rulli di trazione, i rulli di trasmissione e i rulli di avvolgimento,
Infine, u prucessu di taglio è termosigillatura hè realizatu per compie a produzzione di u saccu di fodera interna, è infine u saccu hè pienu.
U polipropilene puru per a produzzione di filatu pianu ùn pò micca risponde à i requisiti, è deve esse aghjuntu una certa proporzione di polietilene d'alta pressione, carbonate di calcium è masterbatch di culore.Aghjunghjendu una piccula quantità di polietilene d'alta pressione pò riduce a viscosità è a velocità di fusione di u flussu di materiale durante l'estrusione, aumentà a fluidità, migliurà a durezza è a dolcezza di u filatu pianu è u saccu tissutu, mantene un certu allungamentu in pausa, è migliurà a bassa. impattu di a temperatura di u polipropilene..
L'aghjunzione di polipropilene injertatu pò riduce a temperatura è a pressione di trasfurmazioni.Migliora u flussu di materiale è l'aderenza, è ancu aumenta a forza di tensione.L'aghjunzione di carbonate di calciu pò cambià i difetti di trasparenza è opacità, riduce l'elettricità statica dannosa generata da a frizione durante l'allungamentu è u tessitura, aumenta l'adesione di l'inchiostro di mudelli di marca stampata, è riduce a contrazione naturale di i prudutti finiti durante u almacenamentu.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022